miercuri, 10 decembrie 2008

Numarul de anunturi

Graficele reprezinta numarul total de anunturi, nu doar cele intrate in calculul mediilor

  • Anunturi vanzare:



  • Anunturi inchiriere



GRAFICE COMPARATIVE

  • GARSONIERE: VANZARE VS. INCHIRIERE



  • APARTAMENTE 2 CAMERE: VANZARE VS. INCHIRIERE



  • APARTAMENTE 3 CAMERE: VANZARE VS. INCHIRIERE:



  • APARTAMENTE 4 CAMERE: VANZARE VS. INCHIRIERE:

4 comentarii:

  1. Salut!

    Incearca sa faci, cand ai timp, un grafic al evolutiei numarului de oferte de vanzare comparat cu evolutia numarului de oferte de inchiriere.

    In plus, iarasi ar fi frumos daca ai reusi la un moment dat sa evidentiezi numarul de agenti / agentii (pe baza telefonului, in primul rand) care posteaza anunturi pe anuntul.ro. Ne-am facea o idee despre evolutia numarului de agenti / agentii din piata.

    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am postat mai jos si evolutia numarului anunturilor de inchiriere, insa n-am facut inca graficul interactiv. In limita timpului va veni si acesta, din pacate numai din luna septembrie pana acum, pentru ca anunturile de inchiriere am inceput sa le iau din acea luna.

    Numarul agentiilor care publica anunturi ar fi simplu de facut daca as avea o lista de numere de telefon ale agentilor. Nu am asa ceva si ia foarte mult timp sa construiesti aceasta lista luand ficare anunt in parte. Vorbim de sute de mii de anunturi aici.

    Mai am in plan depistarea anunturilor care sint date pe mai multe editii, pentru a vedea cum a evoluat pretul de vanzare al aceluiasi apartament pe mai multe saptamani-luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ce ai postat, ma gandeam sa suprapui cumva graficele (procentele de crestere / scadere).
    La treaba cu identificatul agentiilor, asta se poate face doar daca identifici din anunt numerele de telefon (daca poti gasi un pattern pentru asta, sa extragi numarul de telefon intr-o coloana separata in BD) pe baza vreunui select, ceva. Nu sa le iei manual, aia nu are sens.
    Evolutia unor anunturi pe o perioada de timp suna bine dar nu vad cum poti publica si rezultatele. Ai putea totusi identifica anunturile care se repeta de la o editie la alta si eventual poate poti prezenta situatia lor sub forma : atatea anunturi cu vechime mai mare de 1 zi, atatea cu vechime mai mare de 30 de zile, atatea cu vechime mai mare de t luni.

    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte greu de realizat un grafic si de tras concluzii, atata timp cat nimeni nu poate garanta unicitatea ofertelor si nici furniza date cat de cat serioase si pre-filtrate.

    RăspundețiȘtergere